Hoe kan ik mijn hi abonnement om mijn naam laten zetten zodat ik rechtstreeks de rekeningen kan betalen? Want ik ben nu meerderjarig.

Het is een hi abonnement

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat een van je ouders/voogden het op zijn/haar naam had staan? Dan kun je kostenloos je aboneement overnemen zie ook:
http://hi.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/3943/related/1/session/L2F2LzEvdGltZS8xMzM0MzE2NTQ1L3NpZC9FNm8xZnhWaw%3D%3D

"Zodra je 18 jaar bent, kun je het contract op jouw naam laten zetten door een contractovername aan te vragen. Hiervoor vul je het contractovernameformulier in. Deze overname is gratis wanneer je tijdens het afsluiten van het contract minderjarig was. Vermeld daarom duidelijk op het formulier dat het contract overgaat van ouder/voogd op kind, zodat je zeker weet dat er geen kosten berekend worden.
Let op: een contractovername kan niet in de winkel geregeld worden!"

Toegevoegd na 2 minuten:
Neem je het contract van een ander oevr dan kost dat 52,50 euro;

http://www.hi.nl/service-en-contact/toelichting-bij-contractovername.htm