Gaat sms'n en bellen in Duitsland en Tsjechië binnen of buiten je bundel (telefoon abonnement)?

Ik heb KPN Hi 29,95 inclusief internet, internet stond de hele week uit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Helaas buiten je bundel..ze verdienen genoeg aan roaming
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel!
Kan je trouwens uitleggen wat Roaming is? Ik weet alleen dat het ver iets te maken heeft met internet..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee niet alleen met internet. Jij heb een contract met KPN. Op het moment dat je in het buitenland belt of smst maak je gebruik van een ander netwerk.. En dat moet extra betaald worden aan die buitenlandse provider. Dat is roaming