ik wil deze telefoon kopen(zie link hieronder) en heb een t-mobile sim only abonnement.werkt deze hier in nederland ?

http://www.tinydeal.com/315-wqvga-touch-att-tmobile-vodafone-unlocked-bar-mobile-cell-phone-wifi-java-bluetooth-tv-fm-p05tw8-p-17070.html

Toegevoegd na 1 minuut:
3g van toepassing?

13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Ja, T-Mobile gebruikt GSM1800. In de specificaties staat wel dat 3G niet werkt, maar er is wel ondersteuning voor Wi-Fi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja het lijkt er wel op dat hij het doet. Hij heeft geen 3G maar wel gprs. Je zou om het helemaal zeker te weten T-Mobile even kunnen bellen en zeggen dat deze zin:

"Deze telefoon werkt alleen met GSM-netwerk 850/900/1800/1900MHz, controleer dan of uw lokale netwerk compatibel is met deze telefoon "

er bij vermeld staat.