Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Simonly abonnement omzetten naar gewoon abonnement mogelijk bij telfort?

Ik heb een 2 jarig simonly abonnement. Nu na een jaar, is mijn telefoon redelijk stuk. Het liefst zou ik een een 'gratis' telefoon bij een abonnement ontvangen, maar dan moet ik dus nog een jaar wachten. Maar zou het misschien ook mogelijk zijn dat telfort zou zeggen, nou kies maar een nieuwe telefoon uit, teken een jaar bij, en al met al wordt je abonnement iets duurder.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik kan je de kosten van het bellen besparen: Telfort werkt zeker niet mee. Telfort is het meest onvriendelijke bedrijf wat er bestaat.

Als je een nieuwe mobiel nodig hebt, kan je beter een simlockvrije kopen. Je kunt dat gebruikt via bv MP doen of een nieuwe halen. Via www.vergelijk.nl kan je kijken wat de telefoon van jouw keuze maximaal kost. Daarmee kan je vaak onderhandelen bij telefoonbedrijven zoals bv Belcompany.

Wist je wel dat als je een mobiel uitzoekt met abonnement je wel heel veel geld voor je mobieltje betaald. Dat het vaak goedkoper is een los toestel te kopen en een simonly abonnement te nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik denk dat alleen telfort een goed antwoord op je vraag kan geven
neem morgen even contact op met telfort dan weet je het

neem er wel de tijd voor want bij telfort duurt het lang voordat je iemand aan de lijn hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding