Waar kan je op een (race)fiets een klein electrisch motortje laten inbouwen?

Het is in de wielersport verboden, maar het schijnt na Epo een nieuw probleem te zijn. Doordat het onzichtbaar gebeurt.

Toegevoegd na 16 minuten:
Ouderen die niet voor jong willen onderdoen. Die laten het doen.
Ik was gewoon nieuwsgierig naar de techniek. Ik wil er meer over weten.
Het was een keer in de Jackhalzen bij DWDD.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Het "Gruber assist systeem" zou je eventueel zelf in kunnen bouwen (geeft je een extra wattage van 200watt). Maar waarschijnlijk kan vrijwel elke lokale bike shop, die ook racefietsen verkoopt en repareert, dit voor jou doen. Ze zullen het systeem niet op voorraad hebben, maar kunnen het zeker bestellen.