wat is het zwaartst qua inspanning: een berg van 10% stijgingspercentage beklimmen per fiets of hardlopend?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
Reddie
10 jaar geleden
Wat kost het meeste ruimte op de computer.
Een vraag stellen, of twee keer dezelfde vraag stellen?
Reddie
10 jaar geleden
Wat kost het meeste ruimte op de computer.
Een vraag stellen, of twee keer dezelfde vraag stellen?

Antwoorden (1)

Belangrijk is hierbij het aantal meters dat je per minuut omhoog gaat.
Mogelijk fiets je sneller dan je loopt. In dat geval is fietsen inpannender.
10 jaar geleden
Reddie
10 jaar geleden
@viridiflavus , daar heb je gelijk in.
Maar de snelheden van hardlopen en fietsen staan er niet bij.
En als je in beide gevallen zult proberen zo snel "mogelijk" boven te komen dan maakt het weer niet uit.
Reddie
10 jaar geleden
Herstel, dan heb je voor het lopen juist de meeste energie nodig.