Wat betekent dit icoontje(zie foto) tijdens de Tour de France uitzendingen?

Tijdens de NOS uitzendingen van de Tour de France etappes komt er regelmatig het icoontje van de foto, linksboven in beeld. Het lijkt op een microfoontje en is vrij groot. Volgens mij komt het op onregelmatige tijden en veranderd er op dat moment niets aan de verslaggeving. Meer mensen die het gezien hebben en/of weten wat het is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Leuke vraag. Vroegen wij ons ook al af.

Het beste antwoord

Dat is iets van de Franse zender, het geeft aan dat je dan de Franse koersradio hoort ipv commentaar tv.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar als we dat icoontje zien, dan horen we nog steeds gewoon "onze" Maarten en Herbert. Dus hoe zit dat dan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik hoorde zojuist dat je dan degene op de motor hoort op de Franse tv. Omdat we de Franse tv overnemen horen wij dat niet (nou ja ik hoorde heel vaak wat Frans geratel op de achtergrond) maar nogmaals, het is iets van de Franse TV waar wij niets aan hebben.