Zijn er onderzoeken geweest naar de veiligheid van mountainbike helmen?

Ik probeer iemand te overtuigen van het kopen van een kopen van een mtb helm. Ik heb er zelf wel een en ik haalde straks op de route een snelheid van 62 km h . Is een helm dan aan te raden?

Toegevoegd na 15 minuten:
Sorry de aanvulling is de echte vraag, foutje

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je vraag is heel anders dan je aanvulling? Wat wil je nu precies weten? Natuurlijk doen fabrikanten onderzoek naar de kwaliteit van HUN helmen....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry de aanvulling is de echte vraag foutje.

Het beste antwoord

Een helm is onder alle omstandigheden aan te raden.
Ik heb een paar interessante testen doorgenomen, hopelijk kan u een beetje Duits en Engels.
Dit zijn er een paar waar ik ook uit gezocht heb voor een vriend van mij die geen internet heeft.

Ik hoop dat u er iets aan heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je hier heb ik veel aan