Wat heb ik allemaal nodig aan extra spullen als ik recreatief tochten(max. 100km ) wil fietsen op een racefiets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik zou een rugzak meenemen waarin: regenkleding, etenswaren en drinken, reparatiesetje, mobiele telefoon, geld. Daarnaast goede fietskaarten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker gefundeerde min weer... Wat is er mis met dit antwoord?
Dat hangt er van af hoe lang je daar over denkt te doen.

Het hangt er van af hoe vaak jij wilt rusten en hoe en waar je dat wilt doen.

Wij namen bij dergelijke tochten altijd wat eten en drinken mee in een fietstas. En picknicken op een bankje of in een wegberm.

Maar als je bij een gelegenheid wilt eten, dan heb je aan een bidon met water genoeg.
Een banaan (tegen de hongerklop) en je mobieltje en wat kleingeld.
Meer heb je niet nodig.

Als je regen verwacht en je hebt daar een hekel aan:
Neem regenkleding mee.
Zelf vond ik dat helemaal niks: regenkleding op een racefiets.

Toegevoegd na 1 minuut:
Reparatiesetje hangt onder je zadel.
Bidon zit aan de fiets.
Als je een fietstrui hebt met achterzak,
hoef je tenminste geen rugzak op.