waar kan je een filmpje vinden van de val van wouter weylandt

Toegevoegd na 6 minuten:
ik heb de val namelijk niet gezien en ik hoor veel mensen er over van dat het een erge val was dus ik vraag me dan af hoe zag dat er uit en ik ben heus geen ramptoerist en ik vindt het ook niet leuk om iemand te zien dood vallen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Ik vraag me af wat daar leuk aan kan zijn...Ramptoerist?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het interessant om iemand dood te zien vallen?
Maar denk niet dat ze er al zijn....ik kan er niets over vinden voor je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoop dat dit niet te vinden is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet even de website van eurosport in de gaten houden. Daar kun je afleveringen terugkijken. Alleen staat er nu nog niks over vandaag, alleen maar tot en met gister. Neem aan dat het er vandaag of morgen van vandaag op komt te staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kans is groot dat ze op verzoek van de nabestaanden dat filmpje nooit meer uitzenden en ik hoop ook echt dat dat het geval is.
Zoiets moet je niet willen zien. Ik vrees trouwens dat het niet het enige slachtoffer gaat worden deze giro....
Deze tour is onmenselijk, de zwaarste stukken moeten nog komen. Ik citeer een klein stukje dat ik vorige week las over deze ronde:
"Alberto Contador, de beste klimmer van de wereld, verkende de bergetappes een paar weken geleden. Na afloop bekende hij dat hij er bang van was geworden. En dat het misschien beter zou zijn om sommige stukken op de mountainbike af te leggen. ‘Zoiets heb ik nog nooit gezien. Dit is nieuw voor me. Ik heb me nog nooit voorbereid op zo’n zware ronde.’ Vooral de tot nog toe onbekende Monte Crostis boezemde hem angst in. De klim (met stijgingspercentages tot 18 procent), maar ook de afdaling: een vrije val over onverharde weggetjes van een meter breed. Contador: ‘Dat is niet de grens opzoeken – dat gaat er ver overheen. Begrijp me niet verkeerd: het is prachtig daarboven. Maar dan wel om te barbecuen." http://www.depers.nl/sport/566158/Alles-voor-het-spektakel.html

Het beste antwoord

Dat zal je nu niet gelijk vinden , waarschijnlijk over een paar maanden. Je kan wel proberen : programma gemist
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

U kunt slechts 1 vrij kort filmpje zien op Youtube van 55 seconden. Pas als U zich aanmeldt,is dat mogelijk.

http://www.youtube.com/verify_age?next_url=http%3A//www.youtube.com/watch%3Fv%3D46FCwI5t05U

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je gaat naar nu.nl en je klikt op de krantenkop van weylandt kan je het filmpje bekijken.