Wilfried de Jong en de Mont Ventoux

Ik zoek de film (documentaire), waarin Wilfried de Jong de Mont Ventoux beklimt, terwijl zijn zoontje hem volgt vanuit de "volgauto". Ooit uitgezonden door de VPRO (denk ik), kan um nergens vinden op www.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

In dit Paagman interview zit een groot gedeelte van de documentaire, en kun je ook het zoontje, de volgauto, en de camera zien. (ongeveer halverwege het gesprek)

http://www.youtube.com/watch?v=MrfVIz7fe2s

Ik heb ook het DWDD interview gezien, en daarin werd aan het einde van het interview alleen gepraat over het boek en niet over de documentaire.

Dit is de blog van Wilfried de Jong.
http://www.wilfrieddejong.nl/

Links zie je de link: "bio en contact"
Met een mailtje aan Wilfried, over hoe het nou precies zit met die documentaire, en of 'ie ergens te zien is op het internet, zul je snel het juiste antwoord op je vraag krijgen. Wilfried de Jong lijkt mij iemand, die zo'n mailtje graag beantwoordt. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk hier maar eens op:
Gesprek Wilfried de Jong: De Wereld Draait DoorSportliefhebber Wilfried de Jong heeft een nieuw boek uitgebracht: 'De man en zijn fiets'. ... verhaal over zijn eigen, eenzame beklimming van de Mont Ventoux.

dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video-detail.628.0.html?&...

Volgens mij is het 'm!