Zijn er zakdoekjes die beter afbreekbaar zijn in de natuur?

Zoals veel mensen moet ik regelmatig tijdens het wandelen of hardlopen poepen. Ik zorg ervoor dat ik op plaatsen ga rennen waar genoeg struikjes zijn, en dat ik zakdoekjes bij me heb. Alleen zijn die zakdoekjes natuurlijk schadelijk voor de natuur. Zijn er ook zakdoekjes die afbreekbaar zijn?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.9K
TurfGraver
3 jaar geleden
Cheeky Panda Bamboo Pocket Tissues.

Antwoorden (1)

Bamboe is een natuurlijke cellulose-vezel, die uiteindelijk zal verteren in de natuur. Tocht blijft het een tijdelijk rot-gezicht als je dat spul vers in de bosjes ziet liggen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
gvrox
3 jaar geleden
Is dat beter afbreekbaar dan de cellulose uit hout ? Kan me niet voorstellen dat het verschil erg groot is.