Waar vind ik sportbroekjes met ritszakken?

Ik zoek een korte sportbroek met ritszakken zodat ik tijdens het hardlopen mijn telefoon daar in kan doen, maar ik kan ze nergens vinden...

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ga naar een winkel waar ze Donnay-kleren verkopen (was vroeger een bekend duur merk maar nu te vinden in de ramsj), die korte broeken hebben een kontzak met rits.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Altijd al graag mijn runningmate binnen handbereik gehad. Ik zat met hetzelfde probleem en heb het als volgt opgelost(je moet er wat voor over hebben):
In het uiterste geval kope men een ritsstsluiting op maat, een stukje bijpassende stof, een naaimachine en het gewenste machinegaren en ga aan de slag. Daarna lekker draven met zo.n iPhone, die hinderlijk tegen de billen slaat en herhaalde een trilsignaal afgeeft.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je zou bij aliexpress ook een soort riem kunnen kopen, die knoop je om je middel en er zit een rist in. Hier zou je dan je telefoon in kunnen doen. Ik heb hem zelf ook en het is erg handig en je hebt er geen last van tijdens het hardlopen. Hij was ook nog eens erg goedkoop (;

Antwoorden (1)

Even googelen en ik heb al wat gevonden: https://www.bol.com/nl/p/nike-acadamy16-sportbroek-maat-l-mannen-zwart/9200000058106838/?suggestionType=browse
Dus je kunt er gewoon een bestellen bij bol.com. Deze korte broek is voorzien van twee zakken met ritssluiting.