13-14 km ongeveer

http://www.wandeltraining.nl/stappenteller.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Rond de 14 kilometers
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat ligt eraan hoe groot de afstand tussen jouw stappen is.
een kleine pasafstand, of een grote.
het kan dus 12 km zijn, maar ook 14 of 15.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor de duidelijkheid: de paslengte is iets anders als de staplengte. Deze laatste lengte is gelijk aan twee maal de paslengte. Oftewel: Een keer je linker en een keer je rechterbeen verplaatsen = 1 stap. Dan kom je bij 10.000 stappen als vrouw aan 60cm per pas, dus 1,2m per stap => 12km wandelen.

Bij een gemiddelde snelheid van 4 km per uur, moet je 3 uur wandelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Voor de duidelijkheid: de paslengte is iets anders als de staplengte. Deze laatste lengte is gelijk aan twee maal de paslengte. Oftewel: Een keer je linker en een keer je rechterbeen verplaatsen = 1 stap
—> Hoe werkt het dan met de sport: hink stap sprong?