Waar kan ik wandelen met een rolstoel Omg Apeldoorn

Wil gezellig wandelen met m'n vrouw(zit in rolstoel) de eventuele route moet wel vlak zijn.Wie weet er een????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (3)

Ik heb dit zelf al een keer gedaan toen mij oma in een rolstoel zat en het is echt goed te doen en leuk!
Wij liepen de Wenumse bekenroute. Makelijk met de rolstoel, en heel leuk! Onderweg een terassje gepikt, gezellig! Google maar even waar het precies is ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben niet bekend in omgeving Apeldoorn maar weet wel dat er "off road" rolstoelen te krijgen zijn, deze hebben dikkere banden en kunnen praktisch door alle terreinen heen. Deze zijn ook te krijgen bij sommige strand tentjes, zodat je een strandwandeling kan maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelderland
•Nationaal Park Veluwezoom
•Nationaal Park De Hoge Veluwe
•Boswachterij Kootwijk
•Paleispark Het Loo
•Landgoed Hagen
•Landgoed Soelen
•Landgoed De Haere
•Landgoed De Dellen
•Mariëndaal
•Lingebos bij Vuren
•Planken Wambuis
•Leuvenumse Bos
•Bergherbos
•Oud Groevenbeek
•Millingerwaard

Dit zijn wandelroutes in Gelderland, dus ook een paar ver van Apeldoorn.

Op de site staat meer informatie.

Veel wandelplezier.