ik zoek een niet alledaags groepsuitje voor een familiedag. . groep is 16 personen en budget is slechts 60 euro all inn

leeftijd van 6 tot 76 dus dat valt niet echt mee. . bovendien hebben we al zo ongeveer van alles gedaan dus er wordt nogal wat mijn creativiteit verwacht! wie me helpt aan het gouden idee wint mijn eeuwige dank. .
:-)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.2K
sterredag
13 jaar geleden
60 euro voor 16 personen? dus nog geen 5 euro pp?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, sorry.. 6o euro PP

Het beste antwoord

Jullie hebben al van alles gedaan, maar hebben jullie ook al een keer Poldersport gedaan?

Poldersport blijft gewoon leuk, gezellig, iedereen werkt met elkaar samen, en kan met en om elkaar lachen. De ouderen die bepaalde opdrachten niet redden kunnen dan misschien anderen helpen of de foto's maken.

Het is zeker betaalbaar binnen je budget.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ken het zo 1 2 3 niet van naam dus ik ga even googlen. . Tenk joe!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Poldersport is inderdaad leuk,maar of het echt iets voor alle leeftijden is weet ik niet. je kan eens kijken bij de boerinn http://www.deboerinn.nl/

Andere antwoorden (4)

Klootschieten, gezellig en niet duur.
jc54
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha . en maar metertjes smokkelen !
Een dikke +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al gedaan..
:-(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klootschieten kun je best nog eens doen, dit gaat nooit vervelen.
Boerengolf is leuk en niet duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt bijna 1000 euro te besteden, daar kan je toch wel iets leuks voor doen lijkt mij.
Denk aan midgetgolf, een rondvaart, een fietstocht (de kleintjes achter op) Je hebt dan nog genoeg over voor een gezellig hapje eten en een kop koffie vooraf. Veel plezier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dagtrip naar texel misschien?
leuk, even overvaren en genieten van het strand (leuk voor jong en oud) en de duinen met als afsluiting lekker samen eten