Leuk idee voor kinderfeestje voor jongen van 10 jaar in omgeving Zaandam?

Wie heeft leuke, betaalbare ideeen voor een kinderfeestje van een jongen van 10 jaar in omgeving Zaandam?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Waarom ga je niet naar het asiel of de egelopvang of iets dergelijks. Zij geven voor weinig geld rondleidingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

zwembad,
film kijken
13 jaar geleden
Flinke speurtocht uitzetten met allerlei opdrachten en vragen. Spannend, erg leuk en het kost niets.
Bovendien prikkelt het de fantasie en creativiteit en dat is met betaald vermaak doorgaans niet het geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Speurtocht is altijd een leuk avontuur. Als u zelf niet zoveel inspiratie heeft en het bedenken van vragen en opdrachten moeilijk vindt, kunt u bij http://www.de-speurkist.nl/ hulp krijgen. U hoeft dan alleen nog maar de route uit te zetten.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
http://www.pinata.nl/tags/pinata-kopen/

ga hier mee van start.altijd leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien Ballorig in Westerwatering
of Zwembad ''de slag'' of ''zaangolf''