Welke 6 getallen en welke kleur zijn het meest getrokken in de Lotto?

bij de Engelse lotterij bijvoorbeeld kun je de statistieken zien.
http://www.lottery.co.uk/statistics/

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
19.8K

Het beste antwoord

De meest en minst getrokken nummers van de lottoballen
De Lotto houdt sinds 2002 de meest en minst getrokken nummers van de lottoballen bij.
MEEST
MINST

Bron: Lotto.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en de kleur dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie een onvolledig antwoord niet waardeert is een volledig antwoord niet weert.
(vrij naar: Wie het kleine niet eert is het grote niet weert.) Uit je vraag begreep ik dat er kleuren zijn, maar lotto's en loterijen interesseren mij geen biet en moet ik je het antwoord daarop schuldig blijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol (+)

Andere antwoorden (3)

Deze informatie kun je allemaal vinden op http://www.lotto.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
o ja?
waar dan precies?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze hebben de statistieken van de site gehaald. Die stonden er een paar maanden terug nog op...
4, 8, 15, 16, 23 en 42 ;-)

Ik zou het niet weten, maar ik denk niet dat het überhaupt wat uitmaakt dit te weten. Je hebt met die wetenschap heus geen grotere kans de lotto te winnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Een LOST - kijker!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou het haast zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOST-kijker? Nee, hoezo? ;-)
AWM
14 jaar geleden
Jaja, hou je maar niet van de domme, dat kan niet anders.
AWM
14 jaar geleden
Oké, het fotootje is gemaakt door een LOST-fanaat....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-)
AWM
14 jaar geleden
Ik zal het uitleggen:
http://www.4815162342.com/
Ik denk niet dat het iets uithaalt te weten welke over het algemeen getrokken worden. Belangrijker lijkt het me te weten welke de volgende trekking getrokken worden :)

Even serieus, ik speel in de staatsloterij mee met 3 loten. 2 met een vast eindcijfer (2 samen met vriendengroep voor het geval mensen denken dat ik geld teveel heb(of wanhopig ben)) en 1 met een random cijfer dat elke maand anders is.
Op beiden vallen even veel (lees: even weinig) prijzen. Het maakt dus niet uit of je op vaste getallen gokt of op random cijfers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt wel gelijk. Maar het feit dat je je conclusie trekt uit je waarneming klopt niet helemaal. Je wint even veel (even weinig) DUS de kansen zijn gelijk. Ik zou dan kunnen zeggen. Ik win nooit in de staatsloterij (doe ook mee) DUS de kans dat ik win is 0. Zie ook: http://www.goeievraag.nl/vraag/onderzoeken-onbetrouwbaar.9326