Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand voor wie Maxima nu juicht bij het hockey, Argeninie of Nederland?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
582

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Haha, ben ook aan het kijken.
Ik denk: in haar hart voor Argentinië en voor de buitenwereld voor Nederland. Anders krijgt ze misschien vervelende vragen van journalisten die niks beters te doen hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze juicht heel sportief voor alle partijen!
En blijft daar zelf populair bij.

Overigens, iets anders: bij veel bokswedstrijden krijgt ook de NIET favoriet veel applaus bij een goede stoot...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ze ook doet of voor wie ze nu is, het is allemaal show en daar wordt ze voor betaald. Het zal haar persoonlijk aan haar koningklijke kontje roesten wie er wint of verliest. Ze is gewoon voor diegene die er het meest voor over heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik neem aan NL ze is nog altijd een Nederlands prinses en het wel raar lijken als ze in een oranje jurkje voor Argentinië juicht. Maar ik weet zeker dat ze het ook heel leuk vindt als Argentinië wint.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nederland want als dochter van een soort dictator heeft ze niet zo veel nationalistische gevoelens
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen van beiden.maxima houdt van voetbal
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding