Weet iemand voor wie Maxima nu juicht bij het hockey, Argeninie of Nederland?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (6)

Haha, ben ook aan het kijken.
Ik denk: in haar hart voor Argentinië en voor de buitenwereld voor Nederland. Anders krijgt ze misschien vervelende vragen van journalisten die niks beters te doen hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze juicht heel sportief voor alle partijen!
En blijft daar zelf populair bij.

Overigens, iets anders: bij veel bokswedstrijden krijgt ook de NIET favoriet veel applaus bij een goede stoot...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ze ook doet of voor wie ze nu is, het is allemaal show en daar wordt ze voor betaald. Het zal haar persoonlijk aan haar koningklijke kontje roesten wie er wint of verliest. Ze is gewoon voor diegene die er het meest voor over heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik neem aan NL ze is nog altijd een Nederlands prinses en het wel raar lijken als ze in een oranje jurkje voor Argentinië juicht. Maar ik weet zeker dat ze het ook heel leuk vindt als Argentinië wint.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nederland want als dochter van een soort dictator heeft ze niet zo veel nationalistische gevoelens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen van beiden.maxima houdt van voetbal