Kun je met een sportkaart van het TU studentensportcentrum ook sporten bij het sportcentrum van de UVT?

UVT staat voor Universiteit van Tilburg. De vraag is eigenlijk geld een sportkaart van een sportcentrum van een universiteit ook op andere sportcentra?

Met TU bedoel ik de TU/E. De technische universiteit Eindhoven.

(laatste zin is later toegevoegd)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.3K
Antoni
14 jaar geleden
Heet de UvT tegenwoordig niet Tilburg University? Dat had ik begrepen. Ik zal maar niets zeggen over de afkorting van Tilburg University, dan wordt je vraag namelijk heel raar...

Het beste antwoord

Ik weet het niet zeker, maar ik denk niet dat je zomaar je sportkaart van de ene univesiteit bij de andere kan gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bel ze op en stel hen de vraag, zou ik zeggen. Wij kunnen hier alleen maar raden naar het juiste antwoord.
14 jaar geleden
pff idd..eh vaak gelden die kaarten niet op een andere uni maar soms kun je op vertoon van je andere sportkaart weer gratis een tijdelijke sportkaart krijgen. Is goed mogelijk dus, ik zou het zeker even navragen.