Kan je weer beginnen met ballet?

Ik heb vroeger aan ballet gedaan maar ben gestopt toen ik 15 was. Nu wil ik het weer oppakken. Kan dat gewoon of gaat dat problemen geven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Waarom zou je er niet weer mee kunnen beginnen? Je zal vast merken dat er bepaalde dingen weggezakt zijn, maar geloof, ik doe al jaren aan ballet en ik weet zeker dat je de basis echt nog wel kent en snel onder de knie zal hebben.

Verwacht alleen niet dat je meteen je been in je nek legt en alles gemakkelijk zal gaan!!

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kan gewoon weer beginnen.
ik zou dan wel wat rustig opbouwen weer. je lichaam moet er wel weer even aan wennen.
13 jaar geleden
Je verteld niet hoe oud je nu bent, Als dat boven de 60 is zou ik er niet meer aan beginnen. Maar onder de dertig, doen meid je kan het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon doen, als je er lol in hebt en niet verwacht dat je gelijk de prima-donna van de groep moet zijn.
Fietsen verleer je ook niet zegt men.
Veel plezier
anneliez
13 jaar geleden
ik zou geen reden kunnen bedenken waarom niet. zelfs je leeftijd hoeft er niet voor in de weg te staan. alleen zou ik er rekening mee houden, dat het vooral in het begin veel spierpijn oplevert en dat het met het toenemen van je leeftijd steeds moeilijker wordt om zo'n activiteit te blijven uitvoeren. het is toch behoorlijk topsport.