Hoeveel geld is men kwijt als diegene zijn hele leven aan de staatsloterij meedoet, zonder dat hij iets wint?

Dus zeg maar van zijn 18e tot zijn 80e.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal win je wel iets tussen door. 10 euro per maand is wel realistisch

Het beste antwoord

Dat ligt er al helemaal aan met wat voor loten de persoon meespeelt. Een Staatslot, een Straatje etc.

Het meest voorkomende is een Staatslot mét Jackpot, dat kost €15,- per maand.

In 62 jaar speelt de persoon 62x12=744 maanden mee.
Dan kom je met totale kosten uit op €11.160,- in diens leven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

30 euro per maand is 360 per jaar x het aantal jaren dat men leeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eenvoudig edoch doeltreffend vb +12 Nienke2
Je geeft niet aan, met hoeveel loten men deel neemt.Of dat het misschien 1/5e lot is. Maar het is zonder meer uitgesloten, dat je in die periode niets zou winnen.
Stel, dat je elke keer 15 euro spendeert, dan wordt het 15x13x62 euro, reken het zelf maar even uit!