Als je 's ochtends gaat hardlopen moet je dan van te voren iets eten of juist niet?

Zo ja wat is verstandig om te eten, zo niet waarom niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Geen zwaar ontbijt natuurlijk. Een glas vruchtensap of drinkontbijt of lichte pap. Je kunt ook een banaan eten.
Wel drinken ivm vochtverlies.

Wacht altijd minimaal een kwartier voordat je gaat lopen.

Als je terug bent kun je lekker ontbijten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is wel verstandig om iets lichts te eten. Anders krijg je misschien last van een flauwte.

Toegevoegd na 26 seconden:
de zgn. hongerklop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik loop zelf ook regelmatig hard en zeker als je langere afstand of tijd gaat lopen, is het verstandig iets te eten. Ook is het verstandig om naar het toilet te gaan omdat je druk op maag kan krijgen en dat is lastig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie tip