In welk groot voetballand is weinig tot zeer weinig voetbalvandalisme?

voor werkstuk neefje

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij maakt het werkstuk voor je neefje en laat ons dan antwoorden zoeken? ;-)

Het beste antwoord

Hoor juist hele positieve verhalen uit Amerika.
Als de verkoper je, je hotdog niet kan aangeven, geeft het publiek hem netjes door.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Alle landen, op Nederland en Engeland na.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij kwamen er in Nederland naast afval-klachten niet veel meldingen na het verliezen van de finale van het afgelopen WK.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt een programma op tv gehad over internationaal voetbalvandalisme, 'hooligans'. http://www.veronicatv.nl/web/show/id=856955/langid=43/dbid=417/typeofpage=78964

Ik heb hier bijna alle afleveringen van gezien en daar kon ik uit op maken dat in zowel de grote als kleine voetballanden vandalisme voorkomt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spanje.
Als je daar het lef hebt om rotzooi te schoppen, dan wordt
dat flink aangepakt, en niet zo soft als hier in Ned.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Noord Korea. Totaal geen last van voetbalvandalisme.

Voordat er nu gezegd gaat worden dat het geen groot voetballand is: Noord Korea was wel vertegenwoordigd op het eindtoernooi van WK 2010. Dan tel je dus wel mee.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is echt geen groot voetbal land hoor, de clubs daar zijn waardeloos en de grootste voetbal sterren komen daar echt niet vandaan en er deden iets van 32 landen mee met het wk 2010 dus dan zou Algerije bijv. ook een groot voetbal land zijn? of honduras xDD?
In veel aziatische landen is weinig voetbal vandalisme. In Europa en Zuid-amerika is veel meer geweld rond voetbal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in aankomend voetballand rusland
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geloof best dat in de 2e divisie van Kazachstan weinig vandalisme is. Maar dat is niet een groot voetballand.

Ik schat Duitsland ook laag in qua vandalisme. Daar hoeft de politie niet vaak op te treden..