Wat is een leuke activiteit met een 3 jarige

Ze is een slimme meid en actief ingesteld. Ze is rond de meter.
We zijn laatst bij plopsaland geweest maar dat vond ze vreselijk. Het boomkroonpad vond ze geweldig.
Wie heeft er een leuk, actief, educatief, etc uittip. Liefst in het noorden.
Ik heb, omdat ze gek is op auto's gekeken naar het verkeerspark in assen, maar zag dat je voor de auto's tenminste 1,10m moet zijn.
Alvast bedankt voor het meedenken ...

Toegevoegd na 11 minuten:
Zelf denk ik aan klim en klauter gebeuren, dus echt actief. Maar, behalve ballorig, is er nog iets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Het beste antwoord

http://www.speelstadoranje.nl/ in Oranje (midden drenthe, maar misschien een te hoog Plopsalandgehalte)

http://www.kabouterland.nl in Exloo. Lijkt mij erg leuk voor jouw dochter, afgaande op jouw vraag.

http://www.frieslandzoo.nl/ in Leeuwarden. Een dierentuin met voornamelijk waterdieren.

http://www.parkoikos.nl/ in Ruinen. Lijkt mij ontzettend leuk. Is weer eens wat anders.

Misschien zit er wat bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

kidzcity in utrecht het is een binnen pretpark dit is de link
http://www.kidzcity.nl/

Toegevoegd na 38 seconden:
en er zijn daar mini autotjes voor peuters vindt ze denk ik vast leuk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja als je wat geld hebt kan je met je kleine dochter < ? Misschien naar de efteling, Of sprookjes bos, Ik heb een klein neefje van bijna 4 jaar en die vind speeltuinen, en sprookjes bossen echt geweldig :D

verder kan je misschien een eigen activiteid maken ... Zoals ze op bassis-scholen altijd doen :D

Robert

Toegevoegd na 1 minuut:
Bekijk ook even op google op : Kinderactiviteiten / Of Grote kinder speeltuin !!

De meeste kinderen zijn er dol op .. Schommels ( Kinder achtbanen ) Springkussens , trampolines en vaak allenmaal kindvriendelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zand en water, en je hebt er de hele dag geen kind aan.
Dierentuinen en kinderboerderij ook heel leuk natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf een zoon van Drie jaar,, en ik weet niet welk deel van het land je woont .. maar hier in NoordHolland is er genoeg te doen. Plopsaland is ook geweldig, maar echt niet iets wat je wekelijks doet !
Zowiezo vinden kinderen water en zand geweldig,, Zwembad, strand, speeltuinen....
Wij hebben hier ballorig is een overdekt speelparadijs( voor slecht weer), voor 6 euro is die kleine de heledag zoet!!
Maar een dierentuin in kan ook een heel leuk uitstapje zijn. Of een leuk kinderboederij in de buurt om de kosten een beetje te drukken ! maak er een dagje uit van, lekker op de fiets, pakjes drinken mee, broodjes, misschien een koekje. Heerlijk toch ?? Als je er zelf positief voor open staat, maakt niet uit wat ( al is het naar een grasveldje) en je laat je ideeeen gewoon een beetje gaan, heeft die kleine van jouw een heerlijke dagje uit !!
Ik weet niet of ze ook broertjes of zusjes heeft, maar misschien is het ook leuk een peuterzaal genootje mee te nemen of een buurt kindje !!
Heel veel plezier,, en maak er zelf wat leuks van !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat ze wat meer van avontuurlijke dingen houdt, is een dagje Apenheul misschien wel wat, een dagje tussen de apen. Dat ligt in Apeldoorn, midden-Nederland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toverland! is niet te duur en is binnen en buiten leuk voor kleine en grote kinderen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wij gaan altijd graag naar het bos,mandje mee met wat drinken en of lekkers.
Zak mee om leuke bladeren,steentjes,takjes in te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bouwspeeltuin is dat misschien wat? Ik heb ook 2 kinderen van 2en 3jaar ze vinden het geweldig.of zet een zwembadje in de tuin ook leuk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan ook naar een speeltuin gaan bij je in de buurt ofzo.