Waar staan op het internet diverse schema’s om binnen 12 weken 5 kilometer hard te lopen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (7)

Ik heb een schema gevonden kijk maar even in de bron. er staat meer informatie dje je moet weten voordat je begint.
13 jaar geleden
Als je mij een email stuurt dan zal ik proberen via dat email je een geweldig programma toe te sturen "Start to run " ik loop inmiddels al 2 jaar en ben ook zo begonnen !
Zij is een Belgische coach die je op je mp3 speler kan downloaden en je vanaf het begin tot eind precies verteld wat je moet doen !!
Echt een aanrader !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja echt een aanrader.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aha ook een fan van onze Belgische Eef ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via e-mail 700 MB toesturen? Succes...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ trouwens, is leuke manier om te leren hardlopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee maar ik kan een link sturen maar daarin mijn podcast en dat lukt dus wel ! ( al vaker gedaan dus )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh oke, ik las alleen het "via dat email je een geweldig programma toe te sturen" en ik dacht: Succes.
Ik weet niet of ik nu een fout maak, heb niet alle regels gelezen, maar ik ben toen heel goed aan de slag kunnen gaan met het oefenprogramma van asics.

Staat op hun site http://www.myasics.nl/nl/about-us/start_myasics20.php?PHPSESSID=ufdqnu1sojgv78p4d7h3aptp37
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Binnen 12 weken weet ik niet, maar ook ik heb de Start-2-Run podcast van Vlaanderen sportland voor je. Deze helpt je in 27 lessen (3 x per week) naar 5 kilometer. Begeleid door leuke muziek en sympatieke aanmoedigingen.

Mocht je na de 9 weken nog niet genoeg gehad hebben en ook graag voor de 10 kilometer gaan, dan heb ik ook haar vervolg van 5-10 km voor je.

Mocht antwoordgever redroses er niet in slagen je het programma per e-mail te doen toekomen, stuur mij dan een PB, dan stuur ik je wat links waar je ze kunt downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
My asics is de ultieme site voor (beginnende en gevordere) hardlopers.
Je gaat een uitdaging aan door een van de geboden keuzes te maken (4km, 5km, 10km etc) en wat persoonlijke gegevens. Vervolgens wordt er een volledig schema aangeboden.
Het leuke daarbij is dat er precies wordt bijgehouden hoeveel je in totaal al gelopen hebt, en hoeveel calorieen je daarbij hebt verbrand. Dat geeft een extra stimulans. Om te weten hoeveel km je hebt gelopen, raad ik je aan om 'www.afstandmeten.nl' te gebruiken, waar je je gelopen route kunt afmeten in aantal km.
Veel succes en plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Evy Gruyaert heeft een heel handig programma.
In een paar weken (denk dus gewoon 12 weken) kun je 5 km hard lopen. Daarnaast heeft ze nog een andere podcast, waarmee je 10 km kan hard lopen.
Je traint elke les weer een beetje intensiever en op het eind van de lessen kun je dus 5 km of 10 km lopen. In de lessen vertelt ze hoelang je moet wandelen, hoelang je moet hardlopen. Wanneer je aan het hardlopen bent, vertelt ze je af en toe hoelang je nog moet, bij mij altijd op het moment wanneer ik denk: 'hoelang nog?' Uiteraard met muziek, zodat je op het ritme kunt lopen.
Je moet even zoeken, heb ik nu even geen tijd voor. Ik weet dat er op het Fok-forum een onderwerp hierover is en daar staat een link die nog werkt. (als je het goed doet, is het 100% gratis)
'Start to Run' heet het, van Evy Gruyaert. Gepresenteerd door Eén.
Ik vind het zelf supergoed werken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of je de podcast al binnen hebt gekregen, stuur mij anders even een mailtje dan stuur ik je de podcast