zonder daartoe gerechtigd te zijn zich te bevinden op een anders grond waarvan de toegang hem op voor hem blijkbare wijze is verboden...art 461 ???

liep gewoon in het bos wat mag ,,,,alleen niet los de hond laten lopen dus stom van mij !! er staat er niks over op van de hond ???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De toegang was verboden met een loslopende hond.

Het beste antwoord

Er hoeft geen reden te zijn.
Jij mocht daar niet zijn > op deze manier.
Jij was "niet gerechtigd" daar te zijn met een loslopende hond.

Dat hoeft niet expliciet op de bekeuring de staan,
dat het vanwege die hond was.

Artikel 461 van het Wetboek van Strafrecht luidt: ´Hij die, zonder daartoe gerechtigd te zijn, zich op een anders grond waarvan de toegang op een voor hem blijkbare wijze door de rechthebbende is verboden, bevindt of daar vee laat lopen, wordt gestraft met geldboete van de eerste categorie,´