graag zou ik van mensen tips willen hoe je tafeltennisrubbers stroever krijgt, zodat je er meer effect mee kan geven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (3)

De samenstelling van het rubber bepaalt de stroefheid. Ik denk dat je een nieuw rubber op je bat moet lijmen om met meer effect te kunnen spelen. Veel spelers hebben daarom een bat met twee verschillende soorten rubber.
jc54
12 jaar geleden
Is het een beetje goede kwaliteit? Anders kan je gaan proberen te lijmen dat zorgt voor een laagje tussen het hout en het rubber hoe vaker je dit doet hoe meer laagjes je dus krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je rubber schoonmaken met water en een doekje of sponsje. Niet te veel met je vingers aan zitten!

Wanneer je ook niet tevreden bent over het effect/ snelheid denk ik dat het aan de rubbers ligt en moet je wellicht iets anders zoeken.
Wanneer je wat info geeft over je spel en wensen kan ik misschien wel wat tips geven.