Hoe wordt je profftenniser vanaf je jeugd?

Ik wil dus heel graag op tennis gaan en prof worden( ik ben 14 jaar) Hoe kun je dan precies prof worden?
Je zit bij een tennisvereniging en hoe gaat dat verder, ?

ps. ik post dit onder mijn vaders account.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tennis
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geef wel een antwoord op jouw vraag.
Het is alleen niet het antwoord wat jij wilt horen.... johny,
daarmee is jouw vraag dus NIET te beantwoorden.
Dan hangt het helemaal van jou af.
En van jouw club, de teniisvereniging.
Hoeveel wedstrijden je kan spelen.
Van jouw talent.
En van jouw inzet.
Van keihard werken. Wat je allemaal moet doen om prof te worden is gewoon heel goed zijn en de juiste mensen tegen komen en verdomd hard werken.
Die Rutger Cramer is daar een goed voorbeeld van.
Nationale ranking single 134
Nationale ranking dubbel 83 http://www.rutgercramer.com/biografie.htm

Het beste antwoord

Competitie spelen. Als je goed bent, val je op en wordt je gevraagd voor een speciale training. Je kunt dan meedoen aan toernooien (je kunt sowieso al meedoen aan allerlei toernooien) en zo werk je je op.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is dan wel de bedoeling dat je veel wint natuurlijk!

Toegevoegd na 1 uur:
(Ik ben allergisch voor spelfouten. Het moet zijn: ... word je...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg bedankt voor je reactie, komt zeker goed. Heb ontzettend veel doorzettingsvermogen, nu maar hopen dat ik veel win. een plus voor jou trouwens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thnx! En veel succes! 'May your dreams come true!'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
doorzettingsvermogen, OK. maar laat het niet ten koste gaan van je sportifiteit, dat zien tennis scouts als een groot minpunt !!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is het toch "wordt" omdat er een werkwoord achter het bezittelijke voornaamwoord staat, en de toekomstigheid wordt aangeduid....nu begin ik te twijfelen haha...maar toch een + voor je antwoord Kruidenvrouwtje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je twijfel is gegrond want 'je' is in deze zin geen bez. vnw, maar een persoonlijk vnw. In elk geval bedankt voor de plus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kruidenvrouw heeft gelijk ja, als er je wordt staat, is het wel met dt.
Ik heb hier een mooi voorbeeld om zoiets to onthouden. Met loop, je loopt en loop je. Dus ook je wordt, wordt je.
Wanneer er bij loop een t achter komt komt dit ook bij word, en besteed. Je besteedt/ besteed je.

Andere antwoorden (1)

De meeste proftennisers zijn veel jonger begonnen.

En worden van kinds af aan door ouder geterroriseerd om alles en alles aan de sport te geven.
Ouders gaan er voor verhuizen.
Dure leraren worden ingehuurd, waarvoor moeder speciaal gaat werken.

Enfin.
Het kan wel.
Lees hier de biografie van ene Rutger Cramer, die op zijn 15e is begonnen.

Toegevoegd na 7 uur:
http://www.rutgercramer.com/biografie.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar is hier?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ vits, idd.
En dit was niet de antwoord op mijn vraag, mijn vraag is wat je allemaal moet doen om een proff te worden, bij de vereniging waar je lid bent moet je toch ook een soortvan ranglijst omhoog werken?
Ik wil weten hoe dit allemaal precies in zijn werking gaat.;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hmm, ik heb perongeluk op plus gedrukt en het kan niet meer terug:( Bij deze toch even ook een -1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
johny,
daarmee is jouw vraag dus NIET te beantwoorden.
Dan hangt het helemaal van jou af.
En van jouw club.
Van jouw talent.
En van jouw inzet. Wat je allemaal moet doen om prof te worden is gewoon heel goed zijn en de juiste mensen tegen komen en verdomd hard werken.
Die Rutger Cramer is daar een goed voorbeeld van. En alle minnaars: geloof me maar dat het bij beroemde proftennissers vaak zo gegaan is als ik schrijf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zo wel gegaan zijn bij goede tennisser, maar dit zijn niet de stappen die je moet maken om een proftennisser te worden, dit zijn stappen die andere voor jou doen. Mijn vraag was wat je moet doen om een proftennisser te worden, en je schrijft je natuurlijk eerst in bij een club, en daarna gaat het verder, en die verdere stappen wil ik weten. Ik heb niet gevraagd of je me wil uitleggen hoe andere nu goed in tennis zijn geworden doordat ouders ze op tennis lieten gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar verder niet aanvallend naar jou bedoeld, wilde alleen ff laten weten dat dit niet het antwoord was op mijn vraag. ;)