Waarom noemen ze Messi de beste speler van de wereld?

Wat maakt hem zo goed? Ik heb het niet gezien tijdens dit WK.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1K

Het beste antwoord

Messi speelt bij Barcelona en daar heeft hij geweldig
gepresteerd , en daarom uitgekozen als beste speler,
Maar messi kan het niet alleen, hij moet ook goede spelers
om zich heen hebben,en een goede trainer die alles goed
neerzet.
Argentinie was teveel afhankelijk van alleen messi, en dat
lukte niet ( verkeerde keuze van trainer Maradonna )
Bij zijn club Barcelona heeft hij spelers om zich heen, die
zelf ook heel veel kunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je op het WK niet supergoed speelt, betekend dat niet dat je slecht bent.
In alle andere wedstrijden is hij heel erg goed.
Net als Van Persie, doet het op het Wk ook niet supergoed, maar anders is hij wel heel goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je bent zo goed als je laatste wedstrijd, zeker tijdens een wk. messi is niet per defenitie de beste. iemand kan topscoorder zijn of het meest betaald of de meeste cups in comepitieverband winnen... maarja dan verlies je 4-0 tegen de duutsers en blijkt het cijfertje op bepaalde lijstjes niet inwisselbaar voor een halve finale als airmiles voor een vliegreis.