Bestaan er handigheden om een plastic zwembad opgelazen te krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
13K

Het beste antwoord

Een elektrisch pompje. Kost niet zoveel en is superhandig voor grote opblaasspullen. Je kan ze er ook sneller mee aflaten (omgekeerde werking).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja, met een compressor, dat gaat het snelst. Anders met een grote luchtbedpomp.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geen (electrische) pomp hebt, kan je de fohn op koude stand proberen, of de andere (blaas)kant van de stofzuiger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar een automaterialen zaak daar kun je redelijk goedkoop een compressor kopen die op de sigaretten aansteker werkt .
En daarmee kun je het luchtbed mee opblazen of je banden van je auto of van jou fiets .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een fietspomp waarbij verschillende "mondjes" of "dopjes" of hoe heten die dingen, geleverd werden. Ik zie dergelijke pompen af en toe ook in reclamefolders bv bij Halfords, Blokker of de Hema.
13 jaar geleden
Kruidvat heeft pompen die zowel bij op als neer lucht geven, nog steeds zelf pompen maar scheelt in tijd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door er lucht in te doen;)

Haha nee door een goedkope electrische pomp bij de vrijbuiter te kopen;)