Weet iemand of het Nederlands elftal nu naar Italie kijkt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier nu in italie kan je een bom af schieten er loopt letterlijk niemand buiten hahah
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een stomme vraag maar heb jij ooit toneel les in Helmond gehad?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee ik kom net uit helmond..waarom?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb serieus ooit toneel kles gehad met ene Marion die ook een huis in Italie had. Maar is al een tijdje terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kles = les.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee ik ben nooit in helmond geweest
ik ben geboren en getogen in den bosch
maar wel heel toevallig dan dezelfde naam en ook italie
wij wonen nu in vlakbij napels
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh ik ben jaloers! En Den Bosch is natuurlijk een prachtige stad..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry was ff weg
ja den bosch WAS mooi
ik vind het nu de saaiste stad van nederland

Het beste antwoord

Hoe dan ook zullen ze die wedstrijd van Italie zien, maar of dat op dit moment is kan ik niet zeggen.
Het lijkt me dat ze nu geconcentreerd zijn op de wedstrijd tegen Kameroen, dat is de eerste prioriteit. Maar ze zullen wel op de hoogte zijn van het scoreverloop, zodat ze weten tegen wie ze zullen spelen als ze van Kameroen winnen of gelijkspelen, en tegen wie ze zullen spelen als ze verliezen.

In ieder geval zal de wedstrijd ook later nog te zien zijn.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ik denk het wel!
als italie wint zit de kans erin dat ze tegen elkaar uitkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ze zijn waarschijnlijk rond dit tijdstip aan het eten en gaan daarna naar het stadion.

Toegevoegd na 28 seconden:
Om de wedstrijd tegen Kameroen te spelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze hebben gekeken zijn zijn ze waarschijnlijk afgehaakt omdat het spel van Italië wereldkampioen-onwaardig is....