Hoe heet dit fitnessapparaat bedoeld voor de taille/zwembandjes?

Na gegoogled te hebben kwam ik er maar niet uit. Het is een rond ding dat kan draaien. Het is de bedoeling dat men erop staat en dan bewegingen van links naar rechts maakt met de heupen. Mijn zwembad heeft zo'n apparaat bij het fitnessgedeelte met een stang waar je je aan vast kan houden. Het kan ook zonder

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

De ab circle ofzoiets, kijk anders een keer naar tell sell komt ie voor mijn gevoel elk uur weer aan bod ;).