Hoevaak EMS training en kan je het combineren met krachttraning?

Beste,

Ik heb een EMS setje voor thuis namelijk voor de buikspieren en arm spieren. Hoevaak mag ik deze set gebruiken per week/dag. En is het hoe insentiver de training instel hoe sneller de spiergroei gaat? En moet ik gewoon lui op de bank liggen tijdens deze EMS training of moet ik tegelijkertijd ook krachttraning doen voor mijn buik en arm spieren? Of dan juist de been spieren? Moet ik hiernaast ook nog normale krachttraning doen zonder de EMS voor buik en arm spieren?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Sport
1.4K
Ritsuka
3 jaar geleden
Ik ben niet bekend met EMS, maar ik zou gewoon luisteren naar je lichaam. Je merkt vanzelf als je meer rust moet nemen.

Antwoorden (1)

Om de dag kan je EMS gebruiken en kracht 1x per 2x EMS. zorg dat er altijd een dag tussen zit zodat je spieren genoeg rust krijgen.