Mogen supports die een bal vangen bij het EK voetbal deze ook houden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
2.6K

Antwoorden (4)

Nee, deze moeten ze terug gooien. Als iemand hem houdt kunnen ze op camera's zien wie, dus het heeft geen zin om hem in je tas te stoppen want daar komen ze toch wel achter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is met baseball wel als hij over het hek wordt geschoten zo. Met tennis na de winst wordt er een bal in het publiek geslagen als trofee... die mag je ook houden. Maar bij voetbal is het niet de bedoeling. Dat er meerdere ballen zijn en meteen een nieuwe wordt gebruikt heeft te maken met tijd. Een relschopper zou kunnen zgegen nee ik heb hem dus hij is van mij. ls hij het stadion uitwil zullen ze de bal terugvragen. Doet hij dat niet dan is hij strafbaar en zal er politie bijkomen. Dus bije en evenement zou het niet de bedoeling zijn, mits het bewust naar het publiek geschoten wordt. ( maar dat gebeurt doorgaans niet tijdens een spannende wedstrijd) En niet per ongeluk. Er zijn stewards die de bal weer ophalen nadat een reserve bal wee rin het spel is. Want stel dat je maar 5 ballen hebt. Dan zou je na 4x een heel groot probleem hebben... ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, want er staat altijd wel beveiliging tussen de toeschouwers en die komen dan wel naar je toe om de bal terug te vragen, maar als de toeschouwer dat weigert en het duurt te lang dan gaan ze wel verder spelen met een andere bal denk ik
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee, je moet hem terug gooien, maar dan gaan ze niet met die bal spelen, dat duurt te lang, meestal gooien ze dan een nieuwe bal in het veld