Wordt een speler die werd gewisseld weleens opnieuw ingebracht(voetbal)?

Of is dit niet mogelijk en waarom niet.Hij kan toch even bijkomen dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
20.4K

Het beste antwoord

JEUGD

Bij wedstrijden van de A-, B- en C-junioren in de categorie A zijn maximaal vijf wisselspelers (inclusief de doelman) toegestaan. Een speler die eenmaal is gewisseld mag niet meer deelnemen aan de wedstrijd.

Bij wedstrijden van de A-, B- en C-junioren in de categorie B is het doorlopend wisselen van maximaal vijf wisselspelers toegestaan. Dat betekent dat hier een eenmaal gewisselde speler weer terug mag in het veld.

Bij wedstrijden in het gehele pupillenvoetbal (categorie A en B) en bij de meisjes is het doorlopend wisselen van maximaal vijf wisselspelers toegestaan. Dat betekent dat hier een eenmaal gewisselde speler weer terug mag in het veld.

SENIOREN EN VROUWEN

Bij wedstrijden van de senioren en vrouwen in de categorie A zijn maximaal drie wisselspelers (inclusief doelman) toegestaan. Een speler die eenmaal is gewisseld mag niet meer deelnemen aan de wedstrijd.

Bij wedstrijden van de senioren en vrouwen in de categorie B is het doorlopend wisselen van maximaal vijf wisselspelers toegestaan. Dat betekent dat hier een eenmaal gewisselde speler weer terug mag in het veld.

Dus, ik neem aan dat een speler in een WK wedstrijd niet terug mag

oh ja als je niet weet wat categorie A of B inhoudt :
Onder categorie A vallen:

- Mannen veld standaard t/m 7e klasse
- Mannen veld t/m res 3e klasse
- Vrouwen t/m 2e klasse
- A B en C junioren t/m 1e klasse, D pupillen top en hoofdklasse.

Categorie B is het overige voetbal

Hieronder vallen de overige senioren, de dames en alle jeugd en pupillen-teams.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee. Als een speler eenmaal gewisseld is, mag hij er in dezelfde wedstrijd niet meer inkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat mag niet .
gewisseld is gewisseld vandaar dat er zoveel spelers extra meezijn [reserve spelers.]
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
regels zijn regels,want dit is echt gebeurt ik speelde eens in een lager elftal maar wel competitie,bij lagere elftallen zijnhet scheidsrechtersvan de thuisclub die fluiten ,nadat ik gewisseld was mocht ik er van hem tegen de regels toch weer in,er werd van mij toch geen gevaar verwacht,was al flinkwat ouder dan de rest,maar ik scoorde en we wonnen de wetstrijd