Wat is een leuke activiteit om te doen voor een familiedag?

Hierbij moet rekening worden gehouden met kinderen en ouderen. Dus paintbal of iets dergelijks kan niet.
(Ongeveer een groep van 30 man)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1K

Antwoorden (8)

Midget golf, altijd leuk voor jong en oud.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een dagje madurodam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bowlen,
Rondvaartje op de Amsterdamse grachten,
Barbequen met lekker weer
Uit eten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dagje Efteling of ander pretpark.
Eurodisney
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uitgebreide picknick, met naast heerlijke hapjes en drankjes, ook leuke spelletjes voor iedereen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat denk je van een ouderwetse spellendag?Laat iedereen een spel meebrengen,zoutjes en chips erbij en een lekkerdrankje..Laat de oudjes maar ganzeborden en de jongeren wiien of zo.
Uit ervaring weet ik dat dit heel gezellig zal zijn.Aan het eind van de dag lekker chinezen of barbecueen.
Een fijne dag gewenst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben vanwege de grootte en de diversiteit qua leeftijd dikwijls een sporthal met kantine afgehuurd.
Ouderen verblijven graag in de kantine ( schenken koffie, soep en limonade ) en op de bankjes in de hal, waar ze de -EHBO- koffer meestal onder hun hoede hebben. De kinderen spelen zich rooie wangen, de jongeren badmintonnen en pingpongen, jonge ouders organiseren wedstrijdjes en werkelijk iedereen heeft het naar de zin.
Het spreekt vanzelf dat je eindeloos kunt varieren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker naar het park met zijn allen. Bankjes mee voor de oude bokken, voetbal en nog wat rotzooi mee voor de rest.
Bbq'tje erbij en iedereen blij.