Mag mijn neef van 10 jaar een push up app gebruiken ?

Mag mijn neef gebruik maken van een push up app ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Op jonge leeftijd trainen met lichaamsgewicht is geen probleem.
Zolang hij de oefening maar correct uitvoert (dus niet gaan ‘hangen’ met zijn rug), en het niet te gek maakt door 200 of zo per dag te gaan doen, mag hij dit prima gebruiken.
Trainen met gewichten is niet aan te raden op jonge leeftijd, maar met je eigen lichaam dingen doen (zoals pushups, of squats of zo) is geen probleem.
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke mooi geen gewicht vanwege de kraakbeen toch ? Hij was het toch al niet van plan alleen een paar poll ups rn push ups Van push ups ga je toch meer eten of niet ?