Hoe neem je je benodigde spullen het handigst mee als je gaat trailrunnen?

Omdat is dus pas ga beginnen met trailrunning wil ik niet meteen een (duur) running vest gaan kopen wat waarschijnlijk na 3 keer in de kast ligt bij de rest van de ooit aangeschafte spullen die 2 keer zijn gebruikt. Hebben jullie tips?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb bij de Decathlon een trailrunning rugzak gehaald. Was niet duur, en er zit een waterzak in van 1 liter, en mogelijkheid voor reepjes etc meenemen. 5 liter bedoel ik, volgens mij heb ik deze: https://www.decathlon.nl/p/drinkrugzak-voor-trail-5-liter/_/R-p-168331?mc=8488806&c=GRIJS_MAUVE Rugzak is fijn, je kunt deze strak op je rug zetten, zodat hij niet beweegt. En je kunt makkelijk bij de vakjes om iets te pakken. -------------------- Als je een korter stuk gaat lopen, kun je ook iets als een flipbelt halen. Dit is een riem met vakjes uit elastische stof, waarin je je telefoon en wat snacks mee kan nemen. Decathlon verkoopt dit ook, aanrader voor sportspullen voor niet al te veel geld.

Toegevoegd op 28 april 2020 18:31: tekst

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100