Ik wil mijn abonnement op de sportschool opzeggen, maar ze zijn onbereikbaar. Wat kan ik dan het beste doen?

Ik probeer mijn abbonement op te zeggen via de website,maar Biggym heeft het uitschrijfformulier niet meer op hun website staan. Ik heb een flexibel contract. Biggym kan vanwege de corona crisis geen diensten meer aanbieden maar incasseert wel contributie. Deze heb ik gestorneerd,nu krijg ik een herinnering met extra kosten. Ook op email reageren zij niet. Wat kan ik nu het beste doen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Sport
3.4K

Antwoorden (1)

als je googelt op biggym opzeggen, krijg je dit opzeg formulier
https://www.sepastop.eu/nl-nl/sportschool/biggym/?gclid=CjwKCAjwssD0BRBIEiwA-JP5rDHGhk5HiECYGOoUIm_ksi0br-NLD2Pz0ZcH8qcm3vlwup5tGpxVFBoC6V8QAvD_BwE

Ik zou die gebruiken