Wordt mijn kont kleiner door buttworkouts?

Ik heb van mezelf een best wel grote kont waar ik heel blij mee ben alleen hij bestaat vooral uit vet. Ik wil graag mijn kont trainen zodat hij wat ronder en strakker wordt. Ik ben alleen bang dat als ik hem ga trainen dat ik veel kont verlies. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Sport
8.1K

Antwoorden (1)

Spieren nemen minder ruimte in dan vet bij hetzelfde gewicht. Het zou dus kunnen dat je billen kleiner worden, maar ze worden dan wel strakker.
Als je meer spiermassa wilt, moet je zwaar gaan trainen, en hierbij goed eten.
Voor tips, kijk eens op de Instagram van Bret Contreras 'the Glute Guy'. Hij geeft veel tips voor mooie volle billen.
Of vraag een (personal) trainer om een specifiek schema voor jou.
Ritsuka