Hoe kan ik beter basketballen?

wat tips of links zouden handig zijn.

ik wil graag wat leuke trucjes weten/kunnen voor als ik basketbal.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
2.3K

Het beste antwoord

Aangezien basketbal een teamsport is zou ik het met je trainer en teamgenoten bespreken.
Kijk op Youtube naar de Harlem Globetrotters er gaat een wereld voor je open.
Tot op Sport in beeld!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

oefenen, oefenen, oefenen

succes

misschien helpt dit:

http://www.youtube.com/results?search_query=basketball+tricks+learn&aq=0

http://www.youtube.com/results?search_query=basketball+tricks+tutorial&aq=4

nogmaals succes :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De beste tip is, hoe voor de hand liggend misschien ook, wordt lid van een basketballclub en doe mee aan de trainingen. Dit is de beste manier, om een betere techniek te ontwikkelen en om trucs te leren.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Probeer deze trucjes eens: http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand/video/extern-hallucinante-trucs-met-een-basketbal.aspx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gezond eten.
Hard trainen.
En voldoende rust pakken!

Trainen voor een goed uithoudingsvermogen.
De spelregels uit je hoofd leren.

Zorg voor goeie schoenen.
En zorg ervoor dat je een goede teamplayer bent.
Dus niet alleen voor eigen succes gaan.

En volhouden.
Nooit opgeven.
En altijd sportief blijven.
Je nooit gek laten maken door de tegenstander.
Altijd jezelf blijven!

Succes!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
super dikke plus
Ga naar Utube.com, en tik hetvolgende in : MICHAEL JORDAN moves ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
veel springen en trainen