Hoe word je lenig?

Ik ben niet lenig maar wil wel lenig worden. Hoe word je lenig?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Sport
2.9K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
elke dag strek oefeningen doen. Bodybalance, Yoga etc. zijn vast youtube video's van te vinden.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Iedere dag turn oefeningen te doen

Antwoorden (3)

Ook al ben je nu verre van lenig: wanneer je er wat tijd in stopt kun je snel voor progressie zorgen! Belangrijk bij onderstaande (zie link) oefeningen is je in- en uitademing. Wanneer je uitademt maak je de beweging waardoor je verder kan reiken. Bij de inademing kom je weer terug in je beginpositie. Probeer dit weekschema een paar weken uit en zie jezelf snel leniger worden!
Belangrijk is de regelmaat en het volhouden. De tweede en derde link geven youtube-filmpjes voor lenigheidsoefeningen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Rekken en strekken. Maar niet overdrijven (dat deed ik toen kon ik en week niet meer rekken en was ik weer terug bij af.
)
Toegevoegd op 25 januari 2020 14:41: tekst
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Door elke dag goed te rekken en strekken. Probeer je tenen aan te raken als je zit, of als je staat, zonder je knieën te buigen. Probeer zittend je benen zo wijd mogelijk uit elkaar te duwen, en leun dan naar voren met een rechte rug. Houd elke houding vast voor ongeveer 30 seconden.

Als je dit elke dag doet, wordt je vanzelf lenig.