Wat is een leuk idee om samen te kunnen gaan doen tegen verveling?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.3K

Antwoorden (19)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha dat is er ook een ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je bent me voor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil iets nieuws.... :-P
-bordspel:(
-stappen
-bioscoop
-familie/ vrienden bezoeken
-pc en, spelen met de playstation/ wii of iets anders
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elkaars nagels lakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op jouw leeftijd? Touwtje springen,verstoppertje en ikweet er nog wel een paar,maar...er moet ook iets te raden overblijven,nietwaar?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mens ergjeniet spelen ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu samen nadenken op wie je morgen gaat stemmen, heb je morgen ook wat te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hebben jullie misschen een favoriete band? Word lid van fansite. Beetje lezen erover praten. En weer dag volgemaakt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou gaan doen wat in je avatar afgebeeld wordt.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HAHAHAHAHAHA +1
Doktertje spelen!
Geef je hem/haar een massage.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
filmje thuis kijken na een teras een chocolade fondeu een workshop wandelen fietse hotstone massages ijsjes eten op het strand uit eten welnes sauna zwemmmen er zijn zoveel dingen te bedenken kijk is op internet suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zwemmen, shoppen, wandelen of bios
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samen ansichtkaartjes maken, lekker plakken en tekenen, net als in de kleuterklas! Wijntje erbij, en een lekker muziekje opzetten, en alvast leuke texten bedenken en opschrijven voor de geadresseerden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
parfum maken met zijn twéé zo veelzijdig

of collectes lopen voor het goede doel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke ideëen bedenken tegen de verveling. Tot het gaat vervelen natuurlijk. Dan ga je niet leuke ideëen bedenken tegen de verveling. Tot dat ook verveelt natuurlijk. Daarna stop je ermee. En ga je beide weer iets afzonderlijks doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
monopolie of kuifje heeft ons soms dagen bezig gehouden, of een ander spelletje is zo leuk en gezellig vind het erg jammer dat wij er zelf bijna geen tijd meer voor hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga nieuwe ringtones maken,ga met Post-it blaadjes leuke dingen doen.(Filmpje staat op-Wat te doen bij verveling op het werk).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mijn bronnen zie je een aantal sites met allemaal tips voor dingen die je kan gaan doen als je je verveelt. Sommige zijn onzin, en meer grappig om te lezen dan daadwerkelijk te gaan doen; maar goed, het lezen van grappige dingen is ook wel een leuke activiteit voor wanneer je je verveelt ;)
De eerste bron is overigens wel serieus, en heeft best leuke ideeen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
samen een haring eten...

Toegevoegd na 41 minuten:
hopelijk houden jullie van haring...