Ja, echt wel! In tegenstelling tot wat Jelle zegt heb ik gemerkt dat het juist wel goed voor je figuur is. Je vetverbranding gaat heel hard, je zweet heel veel en al je lichaamsdelen worden gebruikt. Moet je wel goed mee doen, maar stilstaan is sowieso errug moeilijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee. Zumba is gezellig, maar qua figuur effecten valt het zeer tegen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja muchisisimo. Het gaat als een trein. Je moet wel even op gang komen in de eerste weken maar daarna ga je als een speer en het is nog leuk ook. tswingtdepanuit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/zumba.16902

Kijk, hier zegt iemand van wel.