Wat zijn goedkope bedrijfsuitjes?

Ik heb weleens gehoord dat er bv scoutingverenigingen zijn die voor bedrijven GPS tochten enzo organiseren. Ik kan er alleen niets over vinden. Weet iemand dit of hebben jullie andere tips om met de afdeling iets leuks voor niet teveel geld kan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

het uitje met de gps dat jij bedoeld wordt georganiseerd door staatsbosbeheer. Is een bijzondere aanrader. zeker als je hierna nog een bbq organiseerd ofzo(bij easybbq al voor een tientje de man!) hoef je alleen nog voor drinken te zorgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

kijk hier eens,
verder kun je natuurlijk een strand of boswandeling houden. Eventueel onder leiding van IVN en pannenkoeken na afloop.
anneliez
13 jaar geleden
Als je op zoek bent naar een formeel bedrijfsuitje kun je altijd rondbellen naar bedrijven in de buurt (zoals distributiecentra of KLM-cargo). Deze geven graag rondleidingen voor geïnteresseerde bedrijven.

Als het informeel moet zijn dan is de vraag hoeveel je te besteden had. In het verleden heb ik regelmatig kaderdagen georganiseerd. Zo kun je bijvoorbeeld kruisboog schieten, kleiduif schieten, jeux de boulen enzovoorts. Eenvoudig, maar wel erg gezellig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met zen allen een lange strandwandeling gaan maken, kost je enkel brandtsof naar het strand! En nog erg gezond voor de werkgevers en werknemers!

Toegevoegd na 5 minuten:
Brandstof
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan natuurlijk zelf wat organiseren en dat hoeft helemaal niet duur te zijn.

1. Mountainbike door een bepaald gebied
2. Huur een of meerdere bbq's en koop pakketten bbq in en ga met elkaar bbq-en op een mooi plekje
3. Kanoën, hartstikke leuk
4. Iets creatiefs doen met elkaar. Geef een opdracht en ga met elkaar b.v. schilderen of knutselen. Lijkt niet leuk, maar heb het zelf gedaan toch erg leuk.
5. Bowlen
6. Maak een tocht door een gebied. Met afwisselende gebeurtenissen. Kompasroute - GPS route - Taperecorder inspreken en route volgen - Route volgen op landkaart waarin een stukje gewist is - onderweg een spel zoals zaklopen of verkleed zaklopen. Aan het eind daarvan lekker patat eten of soep die je van tevoren hebt meegenomen in een gamel.
7. Klootschieten

Je kunt ook bovenstaande onderdelen combineren. Veel plezier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wokken met zijn allen,zo goedkoop veel groepskorting!!!!!!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het over GPS hebt, kun je ook gaan 'schatzoeken'. Via een GPS coordinaten moet je de juiste plek gaan zoeken. Je vindt hier vaak een kleinigheidje en moet daar dan ook weer een kleinigheidje voor terugleggen (bijv. een knikker, een klein stukje speelgoed). Misschien heb je nog bedrijfsartikelen die je kunt terugleggen?
Kijk op de site van www.geocaching.com. Hier wordt uitgelegd hoe het e.e.a. in zijn werk gaat en kun je over de hele wereld gaan zoeken. In Nederland heb je overal (zelfs in de buurt van het bedrijf) wel een aantal plekken waar je kunt gaan zoeken!

Als je de route uitstippelt, kun je ervoor zorgen dat je onderweg nog andere dingen kunt doen (wat drinken, wat eten, wat.....)

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+je voor het noemen van geocaching! De mooiste hobby die er is. Misschien handig om voor nederland te verwijzen naar geocaching.nl. niet alleen voor bedrijfs uitjes!
Wil je een uniek bedrijfsuitje?Kijk dan bij-SOS Events.