Hoe lang duurt het voor je de uitslag hebt van een dopingcontrole en de bekendmaking ervan?

Gericht op topsport, wanneer weten ze dan de uitslag van de test en hoe lang daarna wordt de uitslag bekend gemaakt?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Sport
3.5K
Amadea
5 jaar geleden
Als het jouzelf betreft weet je het sowieso al!

Antwoorden (1)

Binnen de 4 weken na de controle wordt het resultaat van de controle meegedeeld (per brief of email) aan de gecontroleerde sporter.
fremar
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Hoe zit het dan met grote toernooien? Kunnen ze dan bijvoorbeeld bij het wk niet een ploeg meteen diskwalificeren maar pas na 4 weken?