Opdrukken met gestrekte rug (20x per keer).
Plank maken gedurende enkele minuten (op ellebogen steunen) met gestrekte rug.
Met gestrekte benen en gestrekte rug (alleen heupen scharnieren) een emmer met tien liter water van de grond tillen (3 series van 10x).
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
nielsjuh
4 jaar geleden
Met opdrukken train je voornamelijk borstspier en triceps.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
@nielsjuh
"Met opdrukken train je voornamelijk borstspier en triceps."
Heb je gelijk in, maar als je het echt goed doet met rechte rug (dus niet met doorgezakte kont, zoals je heel veel ziet) zal je merken, dat je rugspieren behoorlijk aanspannen. Zelfde heb je met de plank.