Welke merk wandelschoenen zijn beter van Semo of van Kulma?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Beide merken zeggen mij niets en ik heb toch al heel wat wandelervaring.
Misschien kan je uit de voeten met de antwoorden op vraag:

http://www.goeievraag.nl/vraag/wandelschoenen.38260

Algemeen zou ik zeggen dat je met goede degelijke schoenen die je uitgebreid hebt gepast in een goede buitensportzaak en je daarbij hebt laten adviseren, niet fout kunt gaan. Merk is dan niet direct belangrijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zijn het dus types en geen merken. Dat is al een heel ander verhaal.
Nomad is gewoon een goed merk, is alleen nog de vraag of ze lekker zitten en daar kom je alleen achter door te passen.
Wandelschoenen zijn zo persoonlijk, dat je niet kunt spreken van beter of slechter. Iedereen heeft andere voeten en dus zit het ene merk beter dan het andere merk.

Ga naar een gespecialiseerde sportwinkel en laat je goed adviseren. Vaak hebben ze daar ook een 'wandelpad' nagemaakt zodat je de schoenen ook kunt uitproberen.
Zo merk je welke schoenen voor jou de beste zijn.

Zelf geef ik de voorkeur aan Vaud met een goretexlaag.