Hoe voorkom je dat je badmuts omhoog kruipt tijdens het zwemmen?

Halverwege het zwemmen kruipt mijn badmuts zover omhoog dat ik alsnog met natte haren het zwembad uitkom (en dat was niet de bedoeling....)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
2.6K

Antwoorden (3)

Ik zou proberen om je badmuts aan je haren vast te maken met dit soort speldjes (zie link naar H&M-site, bij Hema heb je ze vast nog goedkoper maar die kon ik online niet vinden).

Het blijft het stevigst vastzitten als je de speldjes 'kruislings' inschuift of inklikt, dus in de vorm van een X.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doe er zo'n strak wedstrijdbadmutsje onder, heel goedkoop te krijgen bij sportzaken, warenhuizen en drogisterijen, ze werken als een soort antislipmat voor je mooie badmuts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
weet je zeker dat je badmuts wel goed past? Misschien moet je wel een maatje groter hebben (of juist kleiner)